``Nintendo Switch (organický model EL)'' shrnutí zámořské recenze, měli by jej uživatelé Nintendo Switch vyměnit?

Recenze Nintendo Switch OLED: čas na obrazovce – The Verge

Recenze přepínače OLED: Dosud nejhezčí a nejnutnější upgrade od Nintenda | Ars Technica

Recenze: Nintendo Switch OLED je nápadný upgrade pro přenosné přehrávače | VGC

Recenze modelu Nintendo Switch OLED – pocit, že je víc než hračka

Velký a jasný organický EL displej

Nintendo Switch (organický model EL) je vybaven 7palcovým organickým EL displejem a Nintendo apeluje na to, že dokáže zobrazit herní svět v živých barvách. Média související s technologiemi The Verge řekli: ,,Ve hrách s popovými barvami jako ,,Super Mario Odyssey'' a ,,The Legend of Zelda: Breath of the Wild,'' je svět zobrazován jako jasný a živý." Ve hrách s temnou atmosférou jako 'INSIDE', černá barva vynikne a svět působí ještě temněji a tísnivější." Podle WIRED se však zdá, že herní obrazovka byla špatně viditelná, i když byl jas displeje maximalizován v jasném prostředí, jako je „slunečné venku“.

Kromě toho je velikost obrazovky větší než u běžného Nintendo Switch, což se také cení. Následující obrázky ukazují titulní obrazovku 'Mario Kart 8 Deluxe' na organické EL verzi Nintendo Switch (nahoře) a konvenční Nintendo Switch (dole) vydané technologicky souvisejícím médiem Ars Technica. Můžete vidět, že plocha zobrazení obrazovky je v organické EL verzi Nintendo Switch rozšířena a hru si můžete užít na větší obrazovce než dříve.

Jak bylo uvedeno výše, kvalita obrazu a velikost organického EL displeje byly vysoce hodnoceny jako lepší než u běžného Nintendo Switch, ale rozlišení displeje zůstává stejné jako u běžného Nintendo Switch, 1280 x 720 pixelů. TV režim také podporuje až 1920 x 1080 pixelů, což je stejné jako dříve. Pokud jde o tento bod, herní média VGC řekla: ``Podpora 4K, kterou mnoho lidí chtělo, byla odložena.''

EL

Když však kanál YouTube Nintendo Prime rozebral dok Nintendo Switch (organický model EL), ukázalo se, že konektor HDMI měl standard, který podporuje výstup při 4K / 60fps. Vzhledem k tomu, že přiložený kabel HDMI podporoval výstup při 4K / 60fps, Nintendo Prime se těší na budoucí vývoj řady Nintendo Switch.

Je obecně známo, že k vypálení dochází, když je stejný obsah zobrazen ve stejné oblasti zobrazení na organickém EL displeji. Aby se tomu zabránilo, mnoho produktů, které používají organické EL displeje, je vybaveno funkcemi prevence vypálení, jako je úprava jasu obrazovky a zobrazení spořiče obrazovky. Když se Ars Technica zeptala Nintenda na funkci proti vypálení, ``Organic EL displeje jsou navrženy tak, aby vydržely co nejdéle, ale pokud budete zobrazovat stejný obsah po dlouhou dobu, může dojít k vypálení. Inventarizaci lze zabránit pomocí funkce úpravy jasu a funkce automatického spánku nainstalované v Nintendo Switch."

Pohodlný stojan

Je nemožné nastavit úhel pomocí stojanu nainstalovaného v konvenčním Nintendo Switch, ale Nintendo Switch (organický model EL) je vybaven stojanem, který může úhel plynule nastavit. Ars Technica hodnotí, že plynule nastavitelný stojan a velká obrazovka umožňují pohodlné hraní ve stolním režimu.

◆Jak dlouho vydrží baterie?

Nintendo apeluje na to, že výdrž baterie Nintendo Switch (organický model EL) je stejná jako u konvenčního Nintendo Switch, ``přibližně 4,5 až 9,0 hodin''.

Ars Technica ve skutečnosti řekl: „Hrajte The Legend of Zelda: Breath of the Wild“ na Nintendo Switch (organický model EL) a konvenčním Nintendo Switch, upevněte páku Joy-Con na stejné místo a obličej. Když jsem zkontroloval výdrž baterie pod podmínkou „pokračovat v provozu“, výdrž baterie obou modelů byla 5 hodin 36 minut 30 sekund pro konvenční Nintendo Switch a 5 hodin 47 minut 42 sekund pro Nintendo Switch (organické EL model). potvrzeno, že jsou téměř identické.

◆ Jaká je síla nově navrženého reproduktoru?

Nintendo Switch (organický model EL) je vybaven nově navrženým reproduktorem a Nintendo říká: ``Můžete si užít hraní her v ručním režimu nebo v režimu stolního počítače s čistým zvukem.'' .

U tohoto reproduktoru hodnotí média související s technologiemi wccftech, že „si můžete vychutnat překvapivě vynikající kvalitu zvuku“. Na druhou stranu Ars Technica hodnotí: ``Mám pocit, že zvuk je lepší než Nintendo Switch Lite, ale necítím velký rozdíl oproti Nintendo Switch.''

◆Další funkce

Nintendo Switch (organický model EL) je vybaven kabelovým LAN terminálem a je přitažlivé, že si můžete užívat stabilní online hraní. Ars Technica však poukazuje na to, že většina ostatních uživatelů, kteří se účastní online hraní, se účastní připojení k bezdrátové síti LAN, takže vylepšení zážitku z online hraní pomocí kabelového připojení k síti LAN může být omezené.

Nintendo Switch (organický model EL) má vestavěnou paměť o velikosti 64 GB, což je dvojnásobek oproti běžnému Nintendo Switch. Díky tomu lze na hlavní jednotku uložit více her než dříve, ale 64GB na hraní mnoha her nestačí a WIRED upozorňuje, že je nutné si připravit volitelnou microSD kartu jako dosud.

◆ Jaký typ člověka by si měl koupit?

Jak bylo uvedeno výše, Nintendo Switch (organický model EL) má velký a jasný organický EL displej a stojan, který lze libovolně nastavit, ale rozlišení displeje a výstupní rozlišení do televizoru jsou stejné jako u televizoru. konvenční Nintendo Switch. Na základě toho Ars Technica řekla: ``Pro ty, kteří používají hlavně TV režim, postačí konvenční Nintendo Switch. Pokud používáte hlavně přenosný režim, kompaktní a lehký Nintendo Switch Lite je také atraktivní volbou. Organický EL displej Pokud cítíte velkou přitažlivost, měli byste si vybrat Nintendo Switch (organický model EL)."

Nintendo Switch (organický model EL) se má objevit 8. října 2021 a doporučená maloobchodní cena je 37 980 jenů.